poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Dzisiaj mam dla Was wycedzony ze mnie wierszyk oraz zdjęcia mojego autorstwa :)

Zastrzegam sobie prawa autorskie.

Wypadło z ręki pióro,
niedokończone dzieje,
wyrwana strona z ksiązki,
takie życia są koleje.

I choć mam nadzieję,
że Bóg czuwa nad nami,
to co dalej zrobimy,
zdecydujemy sami.

Tworzymy perypetie,
tworzymy swoje losy,
gdy coś Ci nie pasuje
możesz mówić dosyć!

Dosyć nienawiści,
co Ci da ta zemsta?
Poczujesz chwilę radość,
a on to zapamięta.

W myślach snuje plany,
jak Ci się odwdzięczyć,
choć świat jest zagmatwany,
nie musi nas tak męczyć.

Nie musi męczyć, dręczyć
                   naszych sumień.
Współpraca z daimonionem-
                   ukojenia strumień.

                           Autor: ♥Zainspirowana_Światem♥

ABY POWIĘKSZYĆ ZDJĘCIE KLIKNIJ NA NIE. ( o wiele lepiej wyglądają w większym rozmiarze ;D )

Mój "chyba pies" Delman:



Nasz kotek :



W ogródku:


Pszczółka:



Biedroneczka :) : 



Jak chcecie więcej zdjęć to piszcie, tu albo na priv ;)
Pozdrawiam :* 
♥Zainspirowana_Światem♥