piątek, 2 listopada 2012

Pod­porą roz­wi­jania włas­ne­go ta­len­tu są ludzie którzy w Ciebie wierzą.

Dzisiaj pokażę Wam jak ozdobiłam nudną szkatułkę ;)

Potrzebne mi były:
-wstążki jedna w kolorze ecri, druga fioletowa;
-bransoletka na gumce;
-klej w piostolecie;
-kokardka, którą można wykonać samemu;
-nożyce;
-jakiś brylancik, cyrkonia

 Szkatułka przed ozdabianiem wyglądała tak:



Z obu wstążek stworzyłam jedną aplikację, skrzyżowałam je i przeplatałam raz białą, raz fioletową, wygląda to następująco:



Teraz pozostało poprzyklejać wszystko do szkatułki. Na wieczku umocowałam poprzeplataną wstążeczkę i kokardkę, oraz cyrkonię (żeby nie było widać początku i końca wstążki). Wokół szkatułki została zamieszczona bransoletka, również na klej.




Ps. dziękuję Wam bardzo za miłe komentarze <3