niedziela, 7 kwietnia 2013

`18tkowo

♥ cóż za cudowne przeżycie, mieć wokół siebie (prawie wszystkich) przyjaciół (: jak wczoraj miałam nadzieję, że w dzisiejszym dniu wszystko będzie na 100%, tak jest na 101% :) Dowiedziałam się o sobie kilku ciekawych rzeczy:
1. pomimo, że na co dzień mam objawy nieśmiałości, bycie w centrum uwagi jest dla mnie rzeczą wspaniałą ;D
2. wódka na mnie nie działa . zero wstrząsu, zero kaca ;) i to NIE prawda, że za mało wypiłam!
3. mój lęk wysokości w trakcie tańca na stole jakoś całkowicie zaniknął ;) może go w ogóle nie było?
4. jak powiedział mój tato, wszystkim "truję głowę o mojej Francji trzy razy dziennie"(jako porcje posiłkowe: na śniadanie, na obiad, na kolację) w związku z czym co drugi prezent miał powiązanie z wieżą Eiffla ♥
5. dowiedziałam się jeszcze jednej bardzo ważnej rzeczy, ale nie mogę jej opublikować, gdyż osoba, której to dotyczy może mieć dostęp do mojego bloga (:

miłej niedzieli Wam życzę ;*