sobota, 27 kwietnia 2013

:) i oto przyszła wiosna, a wręcz powiedziałabym, że lato ! Sadziłam dzisiaj kwiatuszki :D których nasionka kupiłam w Rossmanie, jak ładnie urosną to wstawię fotki. Myłam też i dokręcałam śrubki w moim pojeździe.
Ale się lenię, niby nie jestem zawalona milionami sprawdzianów...Ale, muszę Wam zdradzić, wznowiłam swoje uczęszczanie w dodatkowym francuskim, boję się, że będzie trudno...ale kto da radę jak nie JA! Wpadłam ostatnio na prywatnego blog-a Marty Wierzbickiej( Olki z Na Wspólnej) http://lubieszpinak.blogspot.com/ :) Bardzo mi się podoba, więc polecam. Przepraszam Was również (co chyba stało się tradycją), za długie przerwy, ale jak niektórzy wiedzą, prowadzę też inne blogi i nie zawsze mam kilka pomysłów na notki, a nie chciałabym się powtarzać. ;*

Miłego wieczoru czytelnikom bloga życzy:
♥Zainspirowana_Światem♥